The Monkey On My Back To Catch A Killer
S1, A2: Wanneer rechercheur Jim Horton de beruchte inbreker Gary Evans ondervraagt, ontstaat er een onverwachte vriendschap. Is de vriendschap gebaseerd op vertrouwen of op misleiding?