The More You Ignore Me, The Closer I Get
S6, A6: Alaric ziet in dat Jo niet kan worden overgehaald en vraagt aan Elena om haar achtergrond te onderzoeken. Damon ontvangt schokkend nieuws en wil het heft in eigen hand nemen.