S1, A4: We waren getuige van het proces van de aan zijn pols geblesseerde Unai Simón, het karakter van de onbekende Cucurella, de spontaniteit van Nico en Lamine, en de machtsverhouding tussen aanvoerder Morata en zijn teamgenoten. Kort voor de finale komt alles samen. Terwijl de spelers de laatste uren voor het grote duel in alle rust doorbrengen, houdt de spanning hun families en de natie in zijn greep.