The New Tricks in the Old Dogs
S12, A3: Als het lichaam van een oude man bij een zuurdump wordt aangetroffen, raakt het team in bejaardentehuisdrama verwikkeld. Tijdens het onderzoek beginnen de gespreksonderwerpen trouwen en kinderen de overhand te krijgen in het lab.