S1, A2: Big mountain-skiër Angel Collinson kan bogen op de belangrijkste prestaties in de sport, van trofeeën voor de eerste plaats tot de beste gereden skiroutes. Op zoek naar nieuwe grenzen, zegt ze ja tegen het skiën op enkele van de steilste bergruggen in Alaska voor een nieuwe film. Maar wanneer ze midden in een afdaling met hoge snelheid de controle over haar ski's verliest, begint Angel van een 300 meter hoge helling af te vallen, en komt pas onderaan tot een halt.