S1, A2: Allucia herinnert zich haar training met Beryl en is vastbesloten de ridders door hem te laten trainen. Terwijl Beryl door de stad loopt met Curuni, ontmoet hij Ficelle, ook een oud-leerling. Zij verrast hem met haar magie, maar een andere tovenaar laat hem nog meer schrikken.