S1, A3: Oud-leerling en hooggeplaatste avonturier Surena vraagt Beryls hulp om nieuwe avonturiers te trainen. Bij het Avonturiersgilde komt het tot een duel met haar om te bewijzen dat hij het kan. Beryl is er niet blij mee, maar Surena denkt daar anders over.