Chicago Fire The One That Matters Most
S6, A16: Herrmann (David Eigenberg) en de leden van Kazerne 51 hebben het moeilijk met het feit dat een van hen gewond is geraakt en moeten vervolgens zien om te gaan met de nieuwe tijdelijke vervanger (gastster Damon Dayoub).