Friends The One With All The Resolutions
S5, A11: De vrienden hebben allemaal goede voornemens voor het nieuwe jaar, maar vooral Rachel zal moeite hebben om zich aan haar voornemen te houden om niet meer te roddelen als ze achter de relatie tussen Chandler en Monica komt.