The Only Light in the Darkness
S1 A19: Terwijl hun wereld op zijn kop staat, zet Coulson alles op alles om zijn enige ware liefde te redden. Het mysterie van 'de Cellist', dat begon in Marvel's The Avengers, wordt eindelijk onthuld.