S1, A6: Michele ziet met lede ogen aan dat Antonia en Asaf iets voor elkaar gaan voelen. Luciano wil zijn relatie met Riccardo officieel maken, maar het onderwerp leidt tot discussie. De groep vrienden reageert op het grote onrecht dat Sandro is aangedaan.