Hot in Cleveland The Play's the Thing
S1, A8: Melanie's romantiek met haar politieagentje Pete (David Starzyk) is irritante vreugde, Victoria en Elka op meer dan één manier. Ondertussen ontmoet Victoria een jonge fan (Mark Indelicato), die wil dat ze helpt met zijn schoolproductie van "Romeo & Juliet" omdat hun nieuwe drama -leraar ook de voetbalcoach is en hen behandelt als een sportteam.