Ten Year Old Tom The Principal is Banging My Mom / Elderly Gerbil
S1, A6: Tom maakt misbruik van het schoolhoofd als die een date met zijn moeder heeft. / Tom organiseert een grote zoektocht nadat hij zijn woestijnrat in de natuur heeft vrijgelaten.