Surrounded By Enemies The Prize for Freedom of Expression
S1, A3: Elk jaar creëert de Noorse anti-islamitische organisatie SIAN een debat over de vrijheid van meningsuiting in Noorwegen. Maar waar ligt de grens tussen haatzaaien en vrijheid van meningsuiting?