S1, A1: Danny's wereld stort in als Josh' gezondheid achteruitgaat en de dood nadert. Een transplantatie is de enige hoop voor Josh om te overleven. Danny neemt een gevaarlijke beslissing en begeeft zich op een duister pad. Kabir ontdekt een link tussen een corrupte agent en een lokaal drugskartel, maar daardoor roept hij kritiek op voor zichzelf en zijn eenheid op social media.