The Mentalist The Red Tattoo
S6, A5: Wanneer een prominent lid van Visualize op mysterieuze wijze wordt vermoord, onderzoekt Jane in de hoop dat de zaak een aanwijzing oplevert die hem naar Red John zal leiden.