Criminal Minds The Replicator
S8, A24: De Replicator komt steeds dichter bij de BAU en heeft het gemunt op een van de teamleaden. De BAU wordt ook gevraagd een serie moorden te onderzoeken in Manhattan die te maken lijkt te hebben met schijnbare overdoses XTC.