S1, A1: León keert terug naar Buenos Aires nadat hij van huis weggelopen. Hij wordt herenigd met Rafaela en Andy, zijn jeugdvrienden. Ze zien een rapbattle, en León is zwaar onder de indruk en wil ook gaan freestylen.