The Road
S5, A15: Lilly en Valens gaan naar West Virginia om een hoofdverdachte op te halen voor de vermoedelijke moord in 2007 van een jonge vrouw die vanaf de parkeerplaats ontvoerd werd waar ze haar verlovingsfeest zou vieren.