Curb Your Enthusiasm The Safe House
S8, A2: Larry ontpopt zich tot een onwaarschijnlijk rolmodel voor mishandelde vrouwen. Richard Lewis' relatie met een rondborstige cabaretdanseres wordt op de proef gesteld. Leon overleeft een geval van identiteitsverwisseling.