Cougar Town The Same Old You
S2, A10: Jules moedigt Bobby aan mee te doen aan een professioneel golftoernooi en verzint een plan om z'n boot te moderniseren om z'n zelfvertrouwen op te vijzelen; Grayson en Ellie halen gênante herinneringen uit elkaars verleden op; Kirsten is alert op de relatie tussen Travis en Laurie.