The Shield Hero
S1, A1: College student Iwatani Naofumi is reading a book titled "The Records of the Four Cardinal Weapons" in the library when he is suddenly summoned to another world and told he has to save the world as the Shield Hero, one of the Four Cardinal Heroes.