Shameless The Sins of My Caretaker
S3, A5: De jeugdzorg komt op bezoek. Jimmy wordt geconfronteerd met zijn eerste échte familiecrisis. Wanneer Fiona niet de steun biedt die hij nodig heeft, vraagt hij Este (STEPHANIE FANTAUZZI) om hulp.