S1, A5: De dag nadat Sakamichi met Naruko door Akiba is gefietst, komt hij Naruko weer tegen in de winkel van zijn middelbare school. Naruko moedigt Sakamichi aan om samen met hem lid te worden van de fietsclub, maar Sakamichi kan de animeclub nog steeds niet verlaten. Wanneer Sakamichi echter de training van de fietsclub bekijkt, krijgt hij het verlangen om zijn eigen vaardigheden te testen.