The Big Bang Theory The Spock Resonance
S9, A7: Leonard en Penny zijn geschokt wanneer ze ontdekken dat Sheldon een verlovingsring voor Amy had. Howard en Bernadette zijn het niet eens over de verbouwing van zijn ouderlijk huis.