Castle The Squab and the Quail
S5, A21: Als Beckett Erik Vaughn moet beschermen, een charmante miljardair wiens leven gevaar loopt, voelt ze zich gedwongen haar relatie met Castle, die zich stabiliseert, onder de loep te nemen.