Marry My Husband: Japan The Stage Set for Deception
S1, A6: Misa slaat de handen ineen met Wataru om Miku te vrijwaren van een valse beschuldiging, net zoals in haar vorige leven. Ondertussen ondergaat Misa een complete make-over en zorgt ze voor opschudding tijdens haar formele ontmoeting met de ouders van Tomoya. Terwijl Misa geëmotioneerd vertrekt, verschijnt Reina precies op het juiste moment.