The O.C. The Summer Bummer
S4, A6: Wanneer Seth Summer bezoekt op Brown, krijgen Sandy en Kirsten een band met Ryan. Kaitlin organiseert een feestje bij de familie Roberts. Julie komt meer te weten over Newmatch. De waarheid over Che wordt onthuld.