S1, A3: Een fatale crash op Mugello slaat in als een bom bij de MotoGP paddock. Hierna kijken coureurs en race-directie hoe de sport veiliger gemaakt kan worden. Ondertussen wordt MaverickViñales voor het eerst vader en gebeurt er iets buitengewoons met Fabio Quartararo op het circuit van Barcelona-Catalunya.