S8, A4: Het Jeffersonian-team onderzoekt de dood van Jared Drew die met dieren werkt. Door het onderzoek komen ze terecht in de wereld van de illegale dierenhandel. In de tussentijd denkt Brennan dat ze een uitstekende presidentskandidaat zou zijn, en Sweets en Daisy maken een grote verandering in hun relatie.