90 Day Fiancé: Happily Ever After? The Truth Hurts
S1, A5: Alexei ontdekt dat het niet goed met zijn ouders gaat. Mohamed en Luisa krijgen een klap. Danielle krijgt eindelijk de aandacht van Mohamed. Paola's nieuwe onderneming gaat te ver. Kyle & Noon bespreken verhuizen naar Thailand.