Hart of Dixie The Undead & the Unsaid
S1, A6: Zoe denkt dat ze een geest heeft gezien. Haar moeder (JoBETH WILLIAMS) komt naar het stadje in de hoop zich te verzoenen met Zoe en Lavon geeft Lemon en Georges geen toestemming om hun droomhuis te kopen.