The Unrivaled Standard
S6, A21: Luitenant Severide is geschokt wanneer Rene Royce (gastster Sarah Shahi) weer opduikt in de kazerne. Casey bedenkt een plan om commandant Boden te helpen met zijn nieuwste bezigheid.