The Unscrupulous Matchmaker Love Match Atlanta
S1, A2: Shae's zoektocht naar de liefde voor haar cliënt Ashley gaat gepaard met bepaalde seksuele uitdagingen. De nieuwe cliënt van Joseph aarzelt om met zwarte mannen te daten na een traumatische virale ervaring.