S1, A4: Ryan Reynolds zet de underdogs in de schijnwerpers die een voorsprong hebben door sluwe tactieken. Van de meester in vermommingen, de voelsprietvis, tot een achterwerkbijtende jakhals en een veelkoppige rups die de boel bedondert: dit zijn meesters in misleiding en bedrog. En de grootste oplichter van allemaal is een sluwe makaak die zich voedt met wat hij buitmaakt van nietsvermoedende toeristen.