The Vampire Diaries The Vampire Diaries: Haunted
S1, A7: Bonnies vermogens verbazen Damon. Elena vraagt Jeremy om Vicki niet meer te zien. Matt neemt Vicki mee naar het schoolspookhuis, maar de avond neemt een angstaanjagende wending.