The Very Good Bagel
S4, A3: Zoe en Wade beginnen eindelijk vooruitgang te boeken na weken van relatieproblemen. Lemon haalt samen met AnnaBeth en Crickett (een terugkerende gastrol van BRANDI BURKHARDT) herinneringen op aan hun middelbareschooltijd in het huisje van Georges ouders aan het meer. Als ze de meiden te hulp schieten, nemen George en Lavon ingrijpende beslissingen over hun liefdesleven.