S1, A3: Scott neemt een enorme gok wanneer hij een nieuwe SLX-motor in een zeldzame Vista Cruiser uit 1970 laat vallen tegen de wensen van een klant. Bij Worldwide dreigt de aanpassing van een nieuwe Trans Am de operatie te laten ontsporen.