S4, A23: Ally vindt het lastig om haar breuk met Larry achter zich te laten en ze vertegenwoordigt een verlegen jongen die kapot is van de afwijzing van zijn potentiële galadate. Fish maakt zich zorgen om het duidelijke gebrek aan compassie bij de firma.