Dopesick The Whistleblower
S1, A5: Als misbruikmeldingen van Oxycontin zich door het land verspreiden, gaat Bridget in de aanval tegen Purdue, terwijl Rick and Randy een klokkenluider zoeken binnen Purdue om hun zaak aan elkaar te knopen.