Longmire The White Warrior
S3, A1: In de première van het derde seizoen krijgt Walt te maken met de nasleep van Henry's arrestatie en Branch die is neergeschoten. Wat het nog ingewikkelder maakt, is dat Branch blijft volhouden dat de schutter iemand is die dood zou moeten zijn.