The Big Bang Theory The Wiggly Finger Catalyst
S5, A4: Raj is gefrustreerd omdat hij de enige van de vier is die geen relatie heeft. Penny zoekt naar zijn perfecte date en stelt hem voor aan Emily, een meisje waar hij echt mee kan praten.