S2, A3: Paul vervangt Naomi op Joshie's ouderavond en wordt opgehouden door een irritant stel dat hun tijd overschrijdt. Een werkbezoek aan een nieuwe interreligieuze groep genaamd IslamaJew brengt Paul ertoe vraagtekens te zetten bij "Britse" waarden.