“The World is on Fu*king Fire”
S1, A2: Terwijl tienermeisjes worstelen met hun nieuwe vaardigheden, proberen ouders en politieke leiders een verklaring te vinden voor de plotselinge reeks branden, stroomstoringen, opgeblazen elektriciteitsnetten en mysterieuze brandplekken.