S1, A3: Dr. Sandra Lee helpt patiënten, waaronder Ronen, wiens knobbeltje boven zijn knie een van de grootste is die ze ooit heeft gezien. Amber lijdt aan een slopende huidziekte, Sandy heeft een nekknobbel en Kristy's ooglidcyste verpest haar leven.