S7, A12: Als Barry een dreiging is voor het oude worstelrecord van Stan, roept Stan de hulp van Roger in om te zorgen dat hij zijn roem kan behouden. Maar Stan had niet verwacht dat in plaats van Barry, Roger ineens wel erg dicht in de buurt komt van Stans oude record.