There Be Ghosts
S7, A6: Jane en Maura moeten een oud spookverhaal ontrafelen om een dubbele moord in een ziekenhuis op te lossen. Angela overtuigt Frankie om Kent niet meer te ontwijken en zijn uitnodiging voor een concert te accepteren.