The Golden Girls There Goes the Bride
S6, A17: Sophia is fel tegen het aanstaande huwelijk van Dorothy en Stan en zweert alles te zullen doen om de ceremonie tegen te houden. Blanche begint eventuele nieuwe huisgenoten te interviewen, omdat Dorothy van plan is te verhuizen.