They is on the Way
S4, A9: In Los Angeles wordt Davina's verblijf in huize Pfefferman grof onderbroken. De Pfeffermans drijven in de Dode Zee en Ali haast zich om zich bij hen te voegen, maar wordt opgehouden bij een Israëlische controlepost.