Mike Thief
S1, A1: Vanuit het perspectief van zijn eigen onemanshow stelt Mike Tyson zich de vraag: 'Wie ben ik?' als hij terugkijkt naar zijn jeugd in Brownsville, New York, waar hij al 37 keer gearresteerd was toen hij nog maar 13 was.